چطوری میشه

چرا بررسی محصول برای تجارت الکترونیک اهمیت دارد؟

چرا بررسی محصول برای تجارت الکترونیک اهمیت دارد؟

با معرفی اینترنت، مصرف کنندگان بیشتر در مورد افکار و تجربیات خود در رابطه با هر برند یا محصول خاصی صحبت می کنند. بررسی های آنلاین این فرصت را برای آنها فراهم می کند تا نظرات خود را بیان کنند و نظرات خود را ارائه دهند. از آنجایی که بررسی ها به مصرف کنندگان کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه ای بگیرند، به طور مشابه می توان از آنها برای کمک به برندها برای نشان دادن اعتبار خود استفاده کرد. از این رو ممکن است متوجه شده باشید که بسیاری از مارک‌ها نظرات خود را به وب‌سایت خود اضافه می‌کنند، با گرایش رایج برندها به نظرات Google را در وب‌سایت‌های خود جاسازی می‌کنند.

این البته در مورد سایت های تجارت الکترونیک وردپرس نیز صدق می کند. مارک‌های دارای حضور آنلاین احتمالاً مشتریان بیشتری را جذب می‌کنند زیرا دامنه خود را فراتر از مرزهای محلی و جغرافیایی افزایش می‌دهند.

حضور آنلاین برای مشاغل ضروری شده است. وردپرس یکی از قابل اعتمادترین و آسان ترین پلتفرم ها برای کمک به کسب و کارها در ایجاد وب سایت است. و در نتیجه فرصتی برای جمع آوری نظرات ارزشمند از مخاطبان خود خواهند دید

در حالی که وردپرس به کسب‌وکارها در ارائه بیشتر حضور آنلاین خود کمک می‌کند، بررسی‌های آنلاین و بررسی محصول به ایجاد اعتبار کمک می‌کنند.

بررسی های محصول چیست؟

The WooCommerce Review Form
چرا بررسی محصول برای تجارت الکترونیک اهمیت دارد 6

بررسی محصول آنلاین به بازخورد یا نظرات ارسال شده توسط مشتریان در وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی یا بررسی وب‌سایت‌ها در مورد محصولاتی که خریداری کرده یا استفاده کرده‌اند اشاره دارد. این بررسی ها اطلاعات ارزشمندی را در اختیار سایر مشتریان بالقوه ای قرار می دهد که قصد خرید همان محصول را دارند.

این بررسی‌ها می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند، از جمله متن، ویدیو، و تصویر. به طور معمول، نظرات شامل یک سیستم رتبه بندی (مانند رتبه بندی ستاره) و یک نظر کتبی است که تجربه مشتری را با محصول توصیف می کند. بررسی‌ها ممکن است جنبه‌های مختلفی از محصول را پوشش دهند، مانند کیفیت، عملکرد، سهولت استفاده، ارزش برای پول و خدمات مشتری – واقعاً هر چیزی که خود مشتری آن را مهم می‌داند.

طبق مطالعات اخیر

می‌توانیم درباره تأثیر مرورها بدانیم. الف>، 72 درصد از مشتریان تا زمانی که نظرات یک کسب و کار را نخوانند، هیچ اقدامی انجام نمی دهند. مطالعه دیگری نشان می دهد که خرید یک محصول با پنج نقد 270 درصد بیشتر از محصول بدون نقد است.

بررسی های آنلاین نتایج قابل توجهی در تصمیم گیری مشتریان برای خرید دارند. در اینجا چند روش وجود دارد که بررسی آنلاین ممکن است بر رفتار مشتری تأثیر بگذارد:

  • ایجاد اعتماد: بررسی های آنلاین می تواند به ایجاد اعتماد بین مشتری و محصول یا خدمات کمک کند. مشتریان بیشتر به نظر همتایان خود که قبلاً از محصول یا خدمات استفاده کرده‌اند اعتماد می‌کنند.
  • تصمیم گیری: بررسی های آنلاین می تواند به مشتریان در تصمیم گیری بهتر در مورد خرید محصولات یا خدمات کمک کند. با خواندن نظرات، مشتریان می توانند ایده ای در مورد مزایا و معایب محصول یا خدمات به دست آورند، که می تواند به آنها کمک کند تصمیم آگاهانه تری بگیرند.
  • شهرت: بررسی های آنلاین می تواند به طور قابل توجهی بر شهرت یک کسب و کار تأثیر بگذارد. نظرات منفی می تواند به اعتبار یک کسب و کار آسیب برساند، در حالی که نظرات مثبت می تواند به ایجاد شهرت مثبت کمک کند.
  • شفاهی: نظرات مثبت می تواند مشتریان را تشویق کند که محصول یا خدمات را به دیگران توصیه کنند، در حالی که نظرات منفی می تواند مشتریان را از توصیه محصول یا خدمات منصرف کند.
  • رتبه‌بندی موتورهای جستجو: بررسی‌های آنلاین می‌توانند بر رتبه‌بندی موتور جستجوی کسب‌وکار تأثیر بگذارند. تشویق‌کننده نظرات مثبت باید بخشی از استراتژی WordPress SEO شما باشد زیرا می‌تواند رتبه‌بندی صفحات شما را بهبود بخشد و محصولات را برای آنها بیشتر نمایان کند. مشتریان بالقوه.

چرا بررسی محصول برای تجارت الکترونیک وردپرس مهم است؟

اهمیت بررسی آنلاین محصول را نمی توان نادیده گرفت. آنها انبوهی از اطلاعات را در اختیار خریداران بالقوه قرار می دهند و به آنها کمک می کنند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد خرید یا عدم خرید یک محصول بگیرند. مرورها همچنین بینش‌های ارزشمندی را به کسب‌وکارها ارائه می‌دهند، زیرا بازخوردهایی را در مورد نقاط قوت و ضعف محصولاتشان ارائه می‌کنند و زمینه‌های بهبود را شناسایی می‌کنند.

بررسی آنلاین محصول یکی از جنبه های مهم بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است. بررسی ها می توانند رتبه بندی یک محصول را در موتور جستجو بهبود بخشند و دید آن را برای مشتریان بالقوه افزایش دهند. این به این دلیل است که موتورهای جستجو مانند Google برای محتوای تولید شده توسط کاربر مانند نظرات ارزش زیادی قائل هستند، آن را به عنوان فاکتور رتبه بندی برای سئوی محلی، و از آن به عنوان سیگنالی از محبوبیت و مرتبط بودن محصول استفاده کنید.

پارگرافی را اضافه کنید که توضیح دهد نظرات می‌تواند ابزار بازاریابی برای افزایش فروش باشد

چگونه برای کسب و کار تجارت الکترونیک نظرات بیشتری دریافت کنیم؟

دریافت نظرات بیشتر برای تجارت الکترونیک وردپرس شما می تواند به ایجاد اعتبار و اعتماد در بین مشتریان بالقوه کمک کند. در اینجا چند استراتژی وجود دارد که می‌توانید برای تشویق مشتریان به نظرات خود استفاده کنید.

ارسال نظرات را آسان کنید

مطمئن شوید که ترک یک بررسی یک فرآیند ساده است. یک دکمه تماس برای اقدام را به طور برجسته در وب سایت خود یا در پیگیری های ایمیل خود قرار دهید و مشتریان را راهنمایی کنید تا نظر خود را بنویسند. WooCommerce در حال حاضر به لطف فرم پیش‌فرض بررسی در صفحات محصول، ارائه نظرات را آسان می‌کند.

ReviewX Plugin
چرا بررسی محصول برای تجارت الکترونیک اهمیت دارد 7

برای گزینه‌های بررسی پیشرفته‌تر، می‌توانید افزونه‌ای مانند ReviewX را در نظر بگیرید. با استفاده از آن می توانید چندین معیار بررسی را برای ارزیابی مشتریان اضافه کنید. این امر باعث می‌شود که آن‌ها بررسی کامل‌تری را ارائه دهند (که به نوبه خود برای خریداران بالقوه/آینده نیز مفیدتر است).

ارسال ایمیل های پیگیری

Customer Reviews for WooCommerce Plugin
چرا بررسی محصول برای تجارت الکترونیک اهمیت دارد 8

بعد از اینکه مشتری خریدی را انجام داد، ایمیلی را دنبال کنید که از او می‌خواهد نظر بدهد. این می تواند شامل پیوندی به صفحه محصول یا فرمی برای پر کردن باشد. افزونه بررسی‌های مشتریان برای WooCommerce مناسب است. این افزونه یادآورهای نقد شخصی‌سازی شده را اضافه می‌کند تا به شما در جمع‌آوری نظرات معتبر محصول کمک کند.

مشوق‌های پیشنهاد

MyRewards Plugin
چرا بررسی محصول برای تجارت الکترونیک اهمیت دارد 9

به مشتریان انگیزه ای برای ارائه نظر ارائه دهید، مانند تخفیف در خرید بعدی آنها یا شرکت در مسابقه. یک گزینه عالی، افزونه MyRewards است. با استفاده از آن می‌توانید به مشتریان برای انجام اقداماتی مانند سفارش‌دادن، معرفی دوستان و ارائه نظرات محصول، امتیاز پاداش ارائه دهید.

نمایش نظرات

Tagembed Plugin
چرا بررسی محصول برای تجارت الکترونیک اهمیت دارد 10

نظرات موجود را در وب‌سایت یا صفحات محصول خود نمایش دهید تا دیگران را نیز تشویق کنید که نظرات خود را بنویسند. یکی از بهترین افزونه‌های جمع‌آوری نقد در بازار، Tagembed است. یکی از بهترین ویژگی‌های آن این است که به شما کمک می‌کند نظرات خود را در وب‌سایت‌های وردپرسی که شامل هر گونه کدنویسی می‌شوند، به نمایش بگذارید. علاوه بر این، ویژگی هایی مانند سفارشی سازی را نیز در اختیار شما قرار می دهد تا ویجت شما برای بازدیدکنندگان وب سایت شما چشمگیر به نظر برسد.

به عنوان مثال، می‌توانید تم‌ها و طرح‌بندی ویجت بررسی را برای مطابقت با مارک ویجت خود تغییر دهید. برای اینکه حرفه‌ای‌تر به نظر برسد، می‌توانید از ویژگی پنل تعدیل آنها برای حذف محتوایی که نمی‌خواهید نمایش دهید نیز استفاده کنید. می‌توانید از طرح‌بندی‌های جالب مانند ویجت لغزنده و فهرست‌ها برای نمایش نظرات خود استفاده کنید. حتی بهتر از آن این است که Tagembed به شما کمک می کند تا نظرات را از پلتفرم های مختلف بررسی مانند Google، Facebook، Yelp و غیره جمع آوری کنید.

ارتباط با مشتریان

به نظرات مشتریان چه مثبت و چه منفی پاسخ دهید. این نشان می دهد که شما برای بازخورد آنها ارزش قائل هستید و می توانید مشتریان بیشتری را تشویق کنید تا نظرات خود را ارائه دهند. به طور پیش فرض ووکامرس هر زمان که یک بررسی ارسال شود، یک اعلان برای مدیر وب سایت ارسال می کند. بنابراین این بدان معنی است که شما (یا شخص مسئول فروشگاه الکترونیکی شما) از همه بررسی ها مطلع می شوید، بنابراین هیچ بهانه ای برای پاسخ ندادن وجود ندارد!

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

محصولات خود را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر تبلیغ کنید (با وردپرس، وارد کردن کل فروشگاه خود با WooCommerce را به فیس بوک متصل کنید)، و از مشتریان بخواهید که در آن پلتفرم ها نیز نظرات خود را بنویسند.

بعد از دریافت نظرات منفی چه باید کرد؟

دریافت نظرات منفی چیز بدی نیست. می توان با آن به عنوان انتقاد سازنده برخورد کرد. و در حین داشتن یک کسب و کار، داشتن انتقاد و برخورد با آنها ضروری است. 

دریافت نظرات منفی می‌تواند ناامیدکننده باشد، اما مهم است که به طور حرفه‌ای و مؤثر با آنها رفتار کنید تا اعتبار برند خود را حفظ کنید. در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید پس از دریافت نظرات منفی در فروشگاه تجارت الکترونیک وردپرس خود انجام دهید:

  • پاسخ فوری و حرفه ای: به نظرات منفی به شیوه ای سریع و حرفه ای پاسخ دهید. از مشتری برای بازخوردشان تشکر کنید، بابت هرگونه تجربه منفی که ممکن است داشته اند عذرخواهی کنید و پیشنهاد حل مشکل را بدهید. به نگرانی های خاص مطرح شده در بررسی رسیدگی کنید و راه حلی برای مشکل ارائه دهید.
  • تدافعی نباشید: مهم است که هنگام پاسخ دادن به نظرات منفی حالت تدافعی نداشته باشید. لحن خود را حرفه ای و مؤدبانه نگه دارید و از وارد شدن به مشاجره یا حملات شخصی خودداری کنید.
  • از بازخورد بیاموزید: از نظرات منفی به عنوان فرصتی برای یادگیری از بازخورد و بهبود کسب و کار خود استفاده کنید. به مسائل مطرح شده در بازبینی توجه داشته باشید و از آنها برای شناسایی مناطقی که می توانید در آنها پیشرفت کنید، استفاده کنید.
  • تشویق نظرات مثبت بیشتر: با ارائه خدمات عالی به مشتریان، رسیدگی فوری به نگرانی‌های مشتری و درخواست از مشتریان راضی برای ارائه نظر، نظرات مثبت بیشتری را تشویق کنید.
  • شهرت خود را زیر نظر داشته باشید: با بررسی منظم سایت‌های بررسی و پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای بررسی یا اشاره‌های جدید، شهرت آنلاین خود را زیر نظر داشته باشید. به هر گونه نقد منفی فورا و حرفه ای پاسخ دهید.

به طور کلی، بررسی‌های آنلاین می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر ادراک و رفتار مشتریان در هنگام خرید محصولات یا خدمات داشته باشد. برای کسب و کارها ضروری است که با تشویق و پاسخ به نظرات مشتریان، شهرت آنلاین خود را به طور فعال نظارت و مدیریت کنند. و خوشبختانه با وردپرس، فعال کردن نظرات و گسترش عملکرد آنها با کمک یک یا دو افزونه آسان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا